sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Maanantai

Maanantaina saa inhota asioita, eiks vaan.
Tänään mä inhoan sadetta ja whatsappia. Tai sitä, kun näkee millon viestit on luettu ja inhoon sitä, että tarkkailen sitä.
Nyt se on nähny sen ainakin kolme kertaa.
Nyt viis.
Odotinko mä edes tähän vastausta?
En tainnu odottaa.
Haluisin silti vastauksen.
Edes "ok."
Tai vaikka vaan se "En mä tiedä mitä sanoa tohon."
Sehän se on se vastaus mitä odotan? Niinku aina.
Inhoon tekstiviestejä. En niitä mitkä tulee mulle. Vaan niitä mitkä keskeyttää ja mitkä toisen on pakko lukea.
Oliko tää se hetki? Voitko sä odottaa jotain niin tärkeetä viestiä, et just tää hetki on se, kun se pitää lukea?
Inhoan pokeria ja playstation pelejä, alkoholia, tupakkaa. Tekosyitä. Ja sitä, kuinka en saa sanottua asioita enää ääneen. Inhoan tekstiviestejä, niitä viestejä mitkä itse lähetän. Inhoan sitä, että vieläkin leikin, ettei mikään haittaa. Sillonkin kun toinen huomaa, että haittaa helvetin paljon.

Ooksä ihan ok?
Oon mä.

Enkä oo.
Mä haluan tietää millon viime syksy toistuu. Mä inhoan syksyä.
Mutta en mä halua, että se toistuu.
Tiedän, että niin tulee silti tapahtumaan, eikä sekään oo ok. Se ei todellakaan oo ok.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti